×

Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

DELIVERYMAN vine in sprijinul firmelor si companiilor centralizand necesarul de produse alimentare pentru protocol (cafea, ceai, apa, sucuri, bauturi, lapte, dulciuri etc.), produse pentru menaj si curatenie (detergenti, consumabile hartie, odorizanti etc.), articole de unica folosinta si nu in ultimul rand produse de birotica si papetarie. Putem lista produse noi in oferta noastra la cererea clientului, in urma unei analize de produs. Cu noi, procesul de achizitie si aprovizionare devine mai simplu, mai usor, mai rapid - mai versatil. Intra in clubul DELIVERYMAN alaturi de alte firme din diverse sectoare de activitate ce au ales produsele si serviciile noastre si convinge-te de ce sa lucrezi cu noi. Pentru institutiile din sector public suntem prezenti pe SEAP - Platforma online de achizitii publice. 

Ce oferim clientilor nostri :

* Agent de vanzari unic ce iti sta la dispozitie cu informatii de Luni pana Vineri intre orele 09:17:00.

* Eficienta in plasarea comenzilor : * platforma online (poti plasa comanda in orice zi, la orice ora) * disponibilitate produse (vezi stocuri in timp real) * preturi competitive (ai discounturi, preturi cascada si promotii) * livrare rapida (24-48 de ore de la plasarea comenzii) * suport clienti (ne poti contacta daca ai intrebari pe whatsapp 0726.533.080 sau pe office@deliveryman.ro).

* Termene de plata : cele standard sunt trecute in contractul de furnizare, insa se pot negocia in functie de necesitatile clientului.

* Discounturi : discount de fidelizare (prevazut in contract), preturi cascada (cumperi mai mult la preturi mai bune) si promotii (reduceri).

* Livrare rapida si gratuita : termenul strandard de livrare este de 24 ore pentru Bucuresti si judetul Ilfov, pentru comenzi plasate pana in ora 15:00, 48 ore pentru cele plasate dupa ora 15:00. Pentru comenzile cu livrare in restul tarii termenul este 48-72 ore. Livrarea este gratuita doar pentru Bucuresti si judetul Ilfov pentru comenzile cu valoare de minim 200 lei (sub acest prag taxa de livrare este de 18 lei). Nu avem taxa de greutate pentru Bucuresti si judetul Ilfov.

* Prioritate in livrarea comenzilor : firmele si companiile au prioritate in livrarea comenzilor, in special cele aflate sub contract de colaboare.

* Returnarea produselor : conform legii in vigoare produsele comercializate de noi nu se pot returna (vezi pagina Politica de retur) insa pot exista cazuri speciale in care se doreste inlocuirea sau returnarea anumitor produse din diferite motive si oferim posibilitatea efectuarii returului fara nici un cost suplimentar (serviciu valabil numai in baza unui contract de colaborare).

* Flexibilitate : oferim clientilor nostri consultanta la cerere in alegerea produselor, variante la articole in functie de bugetul disponibil si identificarea celor mai bune solutii in procesul de achizitie.

* Serviciu de livrare profesionist (valabil doar pentru Bucuresti si judetul Ilfov) : suntem specializati in procesul de distributie si livrare catre client. Livrarea o facem noi prin propriul sistem de distributie cu masini utilitare clasa B ce pot intra in subsoluri, iar agentii nostri de livrare dispun de lize pentru transportul marfii.

* Costurile cu achizitiile efectuate cu noi sunt cheltuieli de protocol deductibile.

* Siguranta datelor tale : * GDPR : site-ul nostru este securizat SSL pentru protectia datelor clientilor nostri. De asemeni, prelucrarea datelor clientilor sunt folosite exclusiv de noi cu acordul tau pentru o buna functionare a serviciilor noastre. *DATE BANCARE : Avem ca partener pentru platile cu cardul online banca Transilvania cu aplicatia iPay BT, pentru siguranta maxima a tranzactiilor. Pentru mai multe detalii vezi pagina Politica de confidentialitate

Cere mai multe detalii si/sau draftul de contract pe office@deliveryman.ro sau la 0726.533.080.