Suntem offline

                                                     PARTENERIATE CORPORATE         

          Suntem furnizori FMCG de bunuri de larg consum, produse alimentare si bauturi pentru protocol, articole pentru menaj si consumabile pentru curantenie, produse de birotica si papetarie. Oferim consultanta in identificarea nevoilor companiei dumneavoastra si oferim cele mai bune solutii pentru optimizarea costurilor si a timpului dumneavoastra. Pentru a face mai facila achizitia produselor noastre de catre institutiile publice suntem prezenti pe SEAP - Platforma online de achizitii publice.

          Aproximativ 70 % din clientii nostri sunt persoane juridice din diferite sectoare de activitate ( banci, firme de IT, consultanta, agentii de turism, spitale particulare etc. ). Companiile sunt interesate in mod special datorita serviciilor pe care le oferim. Fiecare client beneficiaza de agentul sau de vanzari, oferim discounturi semnificative, livrarile se fac in termen de maxim 24 de ore, sau la termenul specificat de client, agentul livreaza marfa direct in spatiul de depozitare al clientului, oferim consultanta in alegere unui produs si ofertam produsul cel mai potrivit nevoilor clientului si din punct de vedere raport calitate – pret. Putem efectua livrari si in regim de urgenta in maxim doua ore de la comanda, fara vreun cost suplimentar. In unele cazuri agentul nostru de vanzari viziteaza saptamanal clientul pentru a efectua un raport in care este prezentat stocul si necesarul produselor pentru protocol si/sau birotica – papetarie, dupa caz. Discounturile se acorda in functie de cantitatea comandata. La cerere putem livra si produse ce nu se regasesc la noi pe site. Astfel avantajele unei societati ce colaboreaza cu noi sunt semnificative si eficiente pentru client :

 

-          Modalitati simple in efectuarea comenzilor : direct pe site prin realizarea unui cont online – platforma noastra ofera un sistem de autoservire online; telefonic – dispunem de o centrala telefonica pentru clienti noi, clientii fideli au la dispozitie propriul agent de vanzari; prin fax sau email.

-          Modalitati multiple de plata : cash la livrare ( in limita a 5.000 lei pe zi ); prin transfer bancar

-          Discounturi ( doar pentru persoanele juridice cu contract de colaborare )

-          Termene de plata ( doar pentru persoanele juridice cu contract de colaborare )

-          Livrare rapida si gratuita ( in maxim 24 de ore de la confirmarea comenzii sau la o data specificata de dvs., avem si serviciul de livrare in regim de urgenta – in acceasi zi daca avem marfa pe stoc )

-          Asistenta si consultanta in vederea selectarii anumitor produse ( raport calitate/pret )

-          Site-ul nostru este securizat SSL pentru protectia datelor clientilor nostri

-          Livram si produse la cerere , care nu apar la noi pe site sau in oferta

-          Preturi promotionale si/sau produse la oferta ( prezente pe site )

-          Garantia produselor oferite ( certificate de calitate si garantie , dupa caz )

-          Posibilitatea efectuarii de retur fara nici un cost suplimentar sau inlocuirea produsului

-          Economisiti bani si timp cu noi ( inlocuiti mai multi furnizori cu noi )

-          Achizitiile facute la noi sunt destinate cheltuielilor dvs. de protocol

 

         Serviciul de livrare este unul special. Noi nu taxam la greutate sau volum pentru Bucuresti si zonele limitrofe.  Avem propriul servicul de livrare disponibil pentru Bucuresti si judetul Ilfov momentan. Pentru livrarile in tara colaboram cu o firma de curierat, insa costurile aici sunt direct influentate si tarifate volum-metric. Livrarea este gratuita pentru Bucuresti si Ilfov indiferent de cantitate sau suma totala a comenzii.

         Relatii clienti – un serviciu activ si eficient. Dispunem de un numar de call-center unde clientul ne poate suna pentru efectuarea unei comenzi telefonice si pentru sugestii si reclamatii, dupa caz. Clientii nosti fideli dispun de agentul lor personal de vanzari alocat dupa prima comanda. Comezile sunt preluate de un agent de al nostru, verificate, confirmate si programate pentru livrare impreuna cu clientul.