Ce inseamna casa de comenzi online ! Suntem specializati in distributia de produse FMCG catre consumatorii finali. Produsele FMCG ( Fast Moving Consumer Goods ) sunt produsele de larg consum, non-durabile, precum produse alimentare, bauturi, produse pentru menaj si curatenie, consumabile curatenie, produse birotica-papetarie, mancare procesata etc. Distribuim in retail atat pentru persoane juridice cat si pentru persoane fizice. Ne adresam firmelor si companiilor ce achizitioneaza produse spre consum, nu comercializare, pentru protocol alimentar, necesar articole menaj si birotica – papetarie. Astfel avantajul principal al societatilor ce colaboreaza cu noi este faptul ca inglobam mai multi producatori, importatori si distribuitori intr-unul singur. Pentru persoane fizice suntem asemanatori unui supermarket online.Spre deosebire de un supermarket online, o casa de comenzi poate comercializa absolut orice produs. Serviciul de relatii cu clientii este mult mai complex, mai prompt si in functie de caz, personalizat. Livrarea poate fi de asemeni diferita, cu niste costuri mai mici si un timp de livrare mai rapid. In esenta, o casa de comenzi este un supermagazin universal online, mai bine optimizat pe partea de servicii pentru clienti.

       Deliveryman.ro – ce ne diferentiaza ? In primul rand functionam in sistem de B2B pentru persoane juridice si in sistem de supermarket online pentru persoanele fizice. Comercializam o gama foarte larga de produse – aproximativ 30.000. Raioanele noastre virtuale cuprind produse alimentare si de bacanie ( cafele, ape minerale, bauturi alcoolice si racoritoare, produse lactate, produse de panificatie, ceaiuri, dulciuri, snacksuri si gustari sarate, cereale si fructe uscate, alimente de baza, fructe si legume proaspete, carne si produse din carne ), produse pentru curatenie ( detergenti vase, detergenti rufe, detergenti pentru baie si bucatarie, detergenti pentru mobile etc. ), articole de menaj, consumabile pentru curatenie ( batiste si servetele din hartie, saci menajeri, hartie igienica, lavete si bureti ), produse de birotica si papetarie ( hartie copiator, instrumente de scris, consumabile pentru birou ), articole pentru casa si bricolaj, articole sportive si multe alte produse. Marfa provine direct de la producatori, importatori si distribuitori exclusivi.

         Parteneriate – logistica complexa ! Avem contracte de colaborare cu multi producatori si importatori prezenti la noi pe piata in special pentru produsele care se vand cel mai bine, in volum mare. Pentru produsele proaspete si perisabile si cele care lunar nu se vand in cantitati mari colaboram cu un important retailer de la noi. Pe segmentul de birotica si papetarie produsele noastre vin de la un importator important cu produse de calitate si branduri renumite. Cel mai important colaborator al nostru este producatorul de cosuri si articole impletite din rachita , Gyana – Arta Traditionala Romanesca, pentru care avem exclusivitate. Este un producator romanesc, produsele sale sunt traditionale romanesti, lucrate exlusiv manual, ecologice si de calitate superioara.

        Cine sunt clientii, cui ne adresam ? Aproximativ 70 % din clientii nostri sunt persoane juridice din diferite sectoare de activitate ( banci, firme de IT, consultanta, agentii de turism, spitale particulare etc. ). Sunt interesate in mod special firmele datorita serviciilor noastre pe care le oferim. Fiecare client beneficiaza de agentul sau de vanzari, oferim discounturi semnificative, livrarile se fac in termen de maxim 24 de ore, sau la termenul specificat de client, agentul livreaza marfa direct in spatial de depozitare al clientului, oferim consultanta in alegere unui produs si ofertam produsul cel mai potrivit nevoilor clientului si din punct de vedere raport calitate – pret. Putem efectua livrari si in regim de urgenta in maxim doua ore de la comanda, fara vreun cost suplimentar. In unele cazuri agentul nostru de vanzari viziteaza saptamanal clientul pentru a efectua un raport in care este prezentat stocul si necesarul produselor pentru protocol si/sau birotica – papetarie, dupa caz. Discounturile se acorda in functie de cantitatea comandata. La cerere putem livra si produse ce nu se regasesc la noi pe site. Astfel avantajele unei societati ce colaboreaza cu noi sunt semnificative si eficiente pentru client :

 

-          Modalitati simple in efectuarea comenzilor : direct pe site prin realizarea unui cont online – platforma noastra ofera un sistem de autoservire online, telefonic – dispunem de o centrala telefonica pentru clienti noi, clientii fideli au la dispozitie propriul agent de vanzari, prin fax sau email.

-          Modalitati multiple de plata ( cash la livrare, prin banca cu OP pentru persoanele juridice cu care avem un contract de colaborare )

-          Discounturi semnificative ( pentru cantitati mari putem oferi preturi fara concurenta la unele produse )

-          Termene de plata ( in urma semnarii unui contract comercial )

-          Livrare rapida si gratuita ( in maxim 24 de ore de la confirmarea comenzii sau la o data specificata de dvs., avem si serviciul de livrare in regim de urgent – maxim doua ore )

-          Asistenta si consultanta in vederea selectarii anumitor produse ( raport calitate/pret )

-          Site-ul nostru este securizat SSL pentru protectia datelor clientilor nostri

-          Livram si produse la cerere , care nu apar la noi pe site sau in oferta

-          Preturi promotionale si/sau produse la oferta ( prezente pe site )

-          Garantia produselor oferite ( certificate de calitate si garantie , dupa caz )

-          Posibilitatea efectuarii de retur fara nici un cost suplimetar sau inlocuirea produsului

-          Economisiti bani si timp cu noi ( inlocuiti mai multi furnizori cu noi )

-          Achizitiile facute la noi sunt destinate cheltuielilor dvs. de protocol.

         Serviciul de livrare este unul special. Noi nu taxam la greutate sau volum pentru Bucuresti si zonele limitrofe.  Avem propriul servicul de livrare disponibil pentru Bucuresti si judetul Ilfov momentam. Pentru livrarile in tara colaboram cu o firma de curierat, insa costurile aici sunt direct influentate si tarifate volum-metric. Livrarea este gratuita pentru Bucuresti si Ilfov indiferent de cantitate sau suma totala a comenzii.

       Relatii clienti – un serviciu activ si eficient. Dispunem de un numar de call-center unde clientul ne poate suna pentru efectuarea unei comenzi telefonice si pentru sugestii si reclamatii, dupa caz. Clientii nosti fideli dispun de agentul lor personal de vanzari alocat dupa prima comanda. Comezile sunt preluate de un agent de al nostru, verificate, confirmate si programate pentru livrare impreuna cu clientul.