Ce inseamna DELIVERYMAN - casa de comenzi online! Suntem specializati in distributia de produse FMCG catre consumatorii finali. Produsele FMCG (Fast Moving Consumer Goods) sunt produsele de larg consum, non-durabile, precum produse alimentare, bauturi, produse pentru menaj si curatenie, consumabile curatenie, produse birotica-papetarie, mancare procesata etc. Aprovizionam firme si companii cu produse alimentare pentru protocol, consumabile si produse pentru curatenie, articole de birotica si papetarie. Ne adresam firmelor si companiilor ce achizitioneaza produse spre consum, nu comercializare, pentru protocol alimentar, necesar articole si consumabile pentru menaj si curatenie si birotica – papetarie. Printre pricipalele avantaje pe care le oferim, putem enumera: varietate larga de produse, diverse modalitati de plata, termene de plata, reduceri si discounturi, livrare rapida.Spre deosebire de un supermarket online, o casa de comenzi nu impune o comanda minima, nu taxam la greutate acolo unde livram prin flota proprie, oferim termene de plata si discounturi. Serviciul de relatii cu clientii este rapid, simplu si personalizat, dupa caz. Livrarea poate fi de asemeni diferita, cu niste costuri mai mici si un timp de livrare mai rapid. In esenta, casa de comenzi Deliveryman este solutia eficienta, moderna si rapida in procesul de achizitie produse pentru protocolul firmelor si companiilor.
Ce ne diferentiaza? Sistemul de achizitie B2B in platforma noastra, gama si varietatea produselor, serviciul de relatii cu clientii, plasarea si livrarea comenzilor. Raioanele noastre virtuale cuprind produse alimentare si de bacanie (cafele, ape minerale, bauturi alcoolice si racoritoare, produse lactate, produse de panificatie, ceaiuri, dulciuri, snacksuri si gustari sarate, cereale si fructe uscate, alimente de baza, fructe si legume proaspete), produse pentru curatenie (detergenti vase, detergenti rufe, detergenti pentru baie si bucatarie, detergenti pentru mobile etc.), articole de menaj, consumabile pentru curatenie (batiste si servetele din hartie, saci menajeri, hartie igienica, lavete si bureti), produse de birotica si papetarie (hartie copiator, instrumente de scris, consumabile pentru birou), articole pentru casa si bricolaj, articole sportive si multe alte produse.
Stocuri actualizate in timp real! Stocurile noastre sunt in regim hibrid, stocuri proprii si stocuri furnizori. Colaboram cu principalii producatori locali, distribuitori si importatori de produse FMCG si un importator de produse pentru birotica si papetarie.
Parteneriate cu logistica complexa! Colaboram eficient cu branduri renumite, producatori si distribuitori locali de bunuri de larg consum. Avem eficienta in gestionarea stocurilor pentru a ne asigura de buna functionare a procesului de achizitie si livrare catre clientii nostri.
Cine sunt clientii, cui ne adresam? Mare parte din clientii nostri sunt persoane juridice din diferite sectoare de activitate (banci, firme de IT, consultanta, agentii de turism, spitale particulare etc.). Produsele si serviciile noastre sunt adapate in mod special pentru procesul de achizitie a consumabilelor de protocol pentru firme si companii. Fiecare client beneficiaza de agentul sau de vanzari, oferim discounturi semnificative, livrarile se fac in termen de maxim 24 de ore (pentru Bucuresti si judetul Ilfov), sau la termenul specificat de client, livrarea este rapida si profesionista, oferim consultanta in alegere unui produs si ofertam produsul cel mai potrivit nevoilor clientului si din punct de vedere raport calitate/pret. Putem efectua livrari si in regim de urgenta, in aceeasi zi, fara vreun cost suplimentar, exclusiv pentru clientii cu contract de colaborare si valabil doar in Bucuresti si judetul Ilfov. In unele cazuri agentul nostru de vanzari comunica saptamanal cu clientul pentru a efectua un raport in care este prezentat stocul si necesarul produselor pentru protocol si/sau birotica – papetarie, dupa caz. Discounturile se acorda in functie de cantitatea comandata. La cerere putem livra si produse ce nu se regasesc la noi pe site. Astfel avantajele unei societati ce colaboreaza cu noi sunt semnificative si eficiente (vezi PARTENERIATE CORPORATE).
Serviciul de livrare si distributie! Nu taxam la greutate sau volum pentru Bucuresti si zonele limitrofe. Avem propriul serviciu de livrare disponibil pentru Bucuresti si judetul Ilfov. Livrarile in tara se fac prin firmele de curierat si costurile de transport sunt direct influentate si tarifate volum-metric. Comenzile cu valoare de peste 200 lei nu au taxa de transport in Bucuresti si judetul Ilfov.
Relatii clienti – un serviciu activ si eficient. Dispunem de un numar de call-center - 0726.533.080 - unde clientul ne poate suna pentru consultanta, sugestii si reclamatii, dupa caz. Clientii sub contract dispun de agentul lor personal de vanzari alocat dupa prima comanda.