×

Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Ce inseamna DELIVERYMAN - casa de comenzi online! Suntem specializati in distributia de produse FMCG catre consumatorii finali. Produsele FMCG (Fast Moving Consumer Goods) sunt produsele de larg consum, non-durabile, precum produse alimentare, bauturi, produse pentru menaj si curatenie, consumabile curatenie, produse birotica-papetarie, mancare procesata etc. Distribuim in retail atat pentru persoane juridice cat si pentru persoane fizice. Ne adresam firmelor si companiilor ce achizitioneaza produse spre consum, nu comercializare, pentru protocol alimentar, necesar articole menaj si birotica – papetarie. Astfel avantajul principal al societatilor ce colaboreaza cu noi este faptul ca inglobam mai multi producatori, importatori si distribuitori intr-unul singur. Pentru persoane fizice suntem asemanatori unui supermarket online.Spre deosebire de un supermarket online, o casa de comenzi poate comercializa absolut orice produs de larg consum, fara taxe de greutate (pentru Bucuresti si judetul Ilfov) si fara limita la cantitati comandate. Serviciul de relatii cu clientii este mult mai complex, mai prompt si in functie de caz, personalizat. Livrarea poate fi de asemeni diferita, cu niste costuri mai mici si un timp de livrare mai rapid. In esenta, o casa de comenzi este un supermagazin universal online, mai bine optimizat pe partea de servicii pentru clienti.

Ce ne diferentiaza? In primul rand functionam in sistem de B2B pentru persoane juridice si in regim de supermarket online pentru persoanele fizice. Comercializam o gama foarte larga de produse alimentare si nealimentare, aproximativ 30.000. Raioanele noastre virtuale cuprind produse alimentare si de bacanie (cafele, ape minerale, bauturi alcoolice si racoritoare, produse lactate, produse de panificatie, ceaiuri, dulciuri, snacksuri si gustari sarate, cereale si fructe uscate, alimente de baza, fructe si legume proaspete), produse pentru curatenie (detergenti vase, detergenti rufe, detergenti pentru baie si bucatarie, detergenti pentru mobile etc.), articole de menaj, consumabile pentru curatenie (batiste si servetele din hartie, saci menajeri, hartie igienica, lavete si bureti), produse de birotica si papetarie (hartie copiator, instrumente de scris, consumabile pentru birou), articole pentru casa si bricolaj, articole sportive si multe alte produse.

De unde ne aprovizionam! In primul rand suntem parteneri oficiali pentru comenzi online pentru SELGROS CASH & CARRY. Avem si contracte pe anumite segmente de produse cu diferiti producatori, importatori si distribuitori. Pentru articole de birotica si papetarie colaboram cu un distribuitor si importator important.

Parteneriate cu logistica complexa! Avem contracte de colaborare cu multi producatori si importatori prezenti la noi pe piata in special pentru produsele care se vand cel mai bine, in volum mare. Pe segmentul de birotica si papetarie produsele noastre vin de la un importator important cu produse de calitate si branduri renumite. Suntem parteneri oficiali pentru Selgros si Gyana Creart Prod. 

Cine sunt clientii, cui ne adresam? Mare parte din clientii nostri sunt persoane juridice din diferite sectoare de activitate (banci, firme de IT, consultanta, agentii de turism, spitale particulare etc.). Produsele si serviciile noastre sunt adapate in mod special pentru procesul de achizitie a consumabilelor de protocol pentru firme si companii. Fiecare client beneficiaza de agentul sau de vanzari, oferim discounturi semnificative, livrarile se fac in termen de maxim 24 de ore (pentru Bucuresti si judetul Ilfov), sau la termenul specificat de client, livrarea este rapida si profesionista, oferim consultanta in alegere unui produs si ofertam produsul cel mai potrivit nevoilor clientului si din punct de vedere raport calitate/pret. Putem efectua livrari si in regim de urgenta, in aceeasi zi, fara vreun cost suplimentar, exclusiv pentru clientii cu contract de colaborare si valabil doar in Bucuresti si judetul Ilfov. In unele cazuri agentul nostru de vanzari comunica saptamanal cu clientul pentru a efectua un raport in care este prezentat stocul si necesarul produselor pentru protocol si/sau birotica – papetarie, dupa caz. Discounturile se acorda in functie de cantitatea comandata. La cerere putem livra si produse ce nu se regasesc la noi pe site. Astfel avantajele unei societati ce colaboreaza cu noi sunt semnificative si eficiente (vezi PARTENERIATE CORPORATE).

Serviciul de livrare si distributie! Nu taxam la greutate sau volum pentru Bucuresti si zonele limitrofe.  Avem propriul serviciu de livrare disponibil pentru Bucuresti si judetul Ilfov. Livrarile in tara se fac prin firmele de curierat si costurile de transport sunt direct influentate si tarifate volum-metric. Comenzile cu valoare de peste 200 lei nu au taxa de transport in Bucuresti si judetul Ilfov. Comenzile lansate de clienti persoane juridice au prioritate in efectuarea livrarilor.

Relatii clienti – un serviciu activ si eficient. Dispunem de un numar de call-center - 0726.533.080 - unde clientul ne poate suna pentru consultanta, sugestii si reclamatii, dupa caz. Clientii sub contract dispun de agentul lor personal de vanzari alocat dupa prima comanda.